صدف نیوز

آخرین خبرها

صدف نیوز

آخرین خبرها

یک تشک راحت


ویژگی های یک تشک خوب

می توان گفت یکی از ویژگی های یک تشک خوب ارتفاع و سطح آن است. یکی از ویژگی های تشک راحت ارتفاع متفاوت آن است. در برخی از تشک ها، محتوا و مواد استفاده شده در آنها متفاوت است. Comfortable mattress

نماد «مورد تأیید انجمن»


مواد تشکیل دهنده یک تشک خوب

قوس

فوم

حس کردن

فرش

وحدت

ابر

خز

مهم ترین عامل در خرید تشک راحت، سلامت بدن است. این تشک به دلیل سختی و استحکام برای سلامت جسمانی مفید بوده و از درد کمر و ستون فقرات جلوگیری می کند. طول تخت باید 10-15 سانتی متر بیشتر از قد شما باشد.

برندهای خوب تشک خواب

رویای رویایی

تخت ویستر

تشک راحت

جفت شدن و...

قبل از خرید تشک را تست کنید.

قبل از خرید تشک، بهتر است آن را تست کنید تا از نرم و سفت بودن آن مطمئن شوید. برای این کار ابتدا روی تشک دراز بکشید و یک دست خود را در گودی پشت خود قرار دهید، اگر دست هایتان به راحتی در تشک جا می شود تشک خیلی سفت است و اگر نمی توانید دست های خود را داخل تشک بگذارید. پس تشک نرم است.

تشک طبی

تشک های طبی سطح صافی دارند که نمی چسبد و به نرمی تشک های کلاسیک نیست.

تشک  تانیل چوب برای چه نوع فردی و چه وزنی مناسب است؟

تشک های طبی اسفنجی از پنبه و اسفنج فشرده ساخته شده اند. تشک های خواب خوب دوام ندارند و برای افرادی که 200 پوند یا کمتر وزن دارند مناسب هستند.

بیشتر تشک های کودک از اسفنج ساخته شده اند زیرا به بدن کودک آسیبی نمی رساند. نرمی تشک نخی به این معنی است که بدن می تواند فشار وارده به بدن را کاهش دهد و گردش خون در بدن آسان است و فشار کمتری به اعصاب و عضلات وارد می شود.

یکی دیگر از مزایای این تشک فیبر طبیعی بودن آن است که از بروز حساسیت های احتمالی جلوگیری می کند.

تشک طبی فنری.

از نمونه های دیگر تشک ها می توان به تشک های طبی فنری مشابه تشک های فنری نیز اشاره کرد با این تفاوت که در این تشک ها از تشک های سفت استفاده شده است.

تشک های فنری طبی برای کسانی که زمان زیادی را در رختخواب می گذرانند توصیه می شود زیرا این تشک با سطحی سفت از خوابیدن دست ها و پاها جلوگیری می کند.

تشک بادی

یکی دیگر ازتشک خوشخواب تانیل چوب ، تشک بادی است. این نوع تشک ها به صورت دستی با پمپی باد می شوند که هوای داخل را تنظیم می کند.

چنین حالتی اگر حرکت روی خط 200 تا 250 باشد تشک نرم است و اگر با تشک نرم راحت نیستید می توانید حرکت را به 300 تا 350 برسانید تا تشک سفت داشته باشید. خرید این نوع تشک می تواند برای شما مفید باشد زیرا با تغییر سایز پمپ می توانید دو نوع تشک داشته باشید و از نظر مالی نیز برای شما مفید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد