صدف نیوز

آخرین خبرها

صدف نیوز

آخرین خبرها

خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)


اگر علاقه مند به خرید و فروش ملک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه برای بررسی قیمت هر ملک در قبرس بررسی کنید. تغییرات جدید بازار

انواع اشیای مسکونی با در نظر گرفتن زمان انتقال ملک

ملک آماده است

یک ملک آماده جابجایی و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر خانه کلید در دستی را از یک شرکت ساختمانی خریداری کنید، معمولاً زمان دارید تا اقساط را بدون بهره پرداخت کنید. اما اموال خریداری شده از مردم فقط به صورت نقدی قابل فروش است. برای خرید املاک در قبرس شمالی به سایت https://euromy.info مراجعه نمایید.


املاک قبل از خرید

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و هنگام برنامه ریزی دقیق و شفاف زمان تحویل را اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد تا تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه ای از شما دریافت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی مورد توجه قرار نگرفت. فقط کارهای ساختمانی که مصادف با اپیدمی کرونا بود با چند ماه تاخیر تحویل شد و شرکت ساختمانی غرامتی را به مالکان پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید قابل ذکر است: خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و همچنین امکان فروش و واگذاری. . ملک قبل از آماده شدن ملک.

نقشه های تهیه شده به عنوان مدل های ساخت سه بعدی توسط سازنده در ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بیشتر موارد، گرافیک سه بعدی بسیار خوب است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

ساختمان های مسکونی از نظر ساخت و کیفیت انواع مختلفی دارند

آپارتمان در همان ساختمان

این نوع املاک معمولاً در مقایسه با سایر انواع املاک قیمت کمتری دارند. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته اتاق و استخر هم دارد. موقعیت آنها در مرکز شهر است و برای کارگرانی که ماشین یا دانشجو ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهر مسکونی چند برج با امکانات رفاهی هتل

این ثبات از نظر هزینه، تجهیزات و کارمزد برای بسیاری از خریداران جذاب است. دفاتر بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این پروژه های بزرگ ساختمانی هستند. شرایط بدون بهره تا 84 ماه در اکثر این پروژه ها موجود است و بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات در این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های بدنسازی مجهز، استخرهای مختلف سرپوشیده و روباز، پارک آبی، زمین بازی، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. برای داشتن یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

شهرک مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق در قبرس شمالی به دلیل حفظ بافت جزیره اجازه ساخت بیش از دو طبقه را ندارند. از جمله مکان‌هایی مانند Snetpe و مناطق اطراف آن، و همچنین Yeni Boaz، Otoken و مناطق اطراف آن. در این مناطق تنها در 35 درصد از زمین اجازه ساخت و ساز داده می شود و پیمانکاران مجبور به ساختن تاسیساتی مانند باغ، استخر، محوطه باربیکیو، جاده بهداشت، قهوه خانه و سایر امکانات در محدوده باقی مانده هستند. نکته جالب برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی عالی است، سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در قدرالسهم تعداد ساختمان های مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این ساختمان ها نسبت به پروژه های برج سهم بیشتری از زمین دارند.

این شهرها معمولاً امکانات کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک ساحل مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیست). امکانات از سوپرمارکت ها گرفته تا ایستگاه های شارژ خودروهای برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپه بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. اکثر آنها در فروش انحصاری با ما هستند و در فایل های یوروم مطابق با سلیقه و شرایط شما از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای فوق لوکس موجود می باشند.

باید بدانید که اگر نگران مسائلی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش املاکی هستید که قبلاً به چند نفر که چنین مشکلاتی دارند فروخته شده است، در مورد قبرس شمالی بسیار در اشتباه هستید. قبرس شمالی از کارآفرینان و خریداران املاک حمایت می کند. و علاوه بر ارائه مزایای حوزه و اوراق افتخاری، پس از پرداخت 35% قیمت ملک، به شما شناسه ملک می دهند و در صورت آمدن ملک با شناسنامه در دفتر تاپو قبرس شمالی یا مدارک، هیچ. . دیگری اختیار خرید و فروش ملک خود را دارد.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک سازندگان توقیف می‌کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، سرمایه‌گذاران را از مبلغ مسدود شده جبران کند.

اگر قصد خرید ملک برای سرمایه گذاری یا زندگی یا هر دو را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل زمان حال از زمان گذشته نخواهد شد.

سوالات متداول در مورد قیمت خرید و فروش املاک در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان هم مرز است. اکثر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. در سال های اخیر ایرانی ها در خرید ملک در قبرس شمالی بسیار موفق بوده اند.

جالب است بدانید که قبرس شمالی توسط مجله Live and Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل این انتخاب: امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، محیط خوب بدون آلودگی، جمعیت کم و عدم خشونت سیاسی.

حدود پنجاه سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از تحریکات بریتانیا برای تضعیف قدرت قبرس رخ داد. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً از بین رفته است!

پس از این درگیری، ایالت قبرس شمالی در قسمت شمالی جزیره با جمعیتی ترک زبان ایجاد شد. قسمت جنوبی این جزیره عمدتاً کوهستانی ساکنان قبرسی یونانی زبان هستند. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما آنها متعلق به ترکیه یا نونانا نیستند و مانند اعراب ایرانی هستند.

خرید خانه با اقساط بهتر است یا نقد؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما به خاطر داشته باشید که پیش خرید همیشه به نفع شماست! با پیش خرید، به خصوص در ابتدای پروژه، این شانس را دارید که ملک را با قیمتی بسیار بسیار کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است، خریداری کنید. همچنین هنگام خرید نقدی ملک پیش خرید شده، می توانید از تخفیف های بسیار بالایی بهره مند شوید. هنگام خرید پیش خرید می توانید بین 3 تا 5 درصد تخفیف فوری از قیمت اعلام شده دریافت کنید. به علاوه، از پیشنهاداتی مانند تحویل در همه لوازم خانگی استفاده کنید.

آیا می توانیم از بانک های قبرس شمالی برای خرید اقساطی وام بگیریم؟

از نظر قانونی محدودیتی در این مورد وجود ندارد مگر اینکه 70 درصد مبلغ کالا را پرداخت کنید. اما به عنوان مشاور شما این را به شما نمی دهیم. زیرا شرکت های ساختمانی اقساط بلند مدت بدون بهره را به شما پیشنهاد می کنند و شما می توانید با پرداخت مبلغی به پیمانکار تنها 30-40 درصد هزینه خانه را پرداخت کنید و مابقی را بدون طی مراحل وام بانکی پرداخت کنید. فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود 7 درصد است. بنابراین استفاده از دستمزد تولیدکننده سودمند است.

شرایط خرید ملک توسط اتباع خارجی در قبرس چیست؟

لطفا توجه داشته باشید که تمام خارجی ها و قبرسی ها می توانند به طور نامحدود در بازار پرسود املاک در قبرس شمالی شرکت کنند. در این زمینه، تنها دو تفاوت اصلی بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد:

ابتدا، بیگانه باید یک بررسی پیشینه از کشور مبدا تهیه کند. علاوه بر این، اگر ملک در نزدیکی یک مرکز پلیس، مراکز نظامی یا مؤسسات مهم سیاسی قرار داشته باشد، خارجی سند را دریافت نمی کند و نکته دوم این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند بگیرد، اما قبرسی ها می توانند تعداد نامحدودی سند داشته باشند. . اسناد ملکی

نگران نباشید، ما قبلا بررسی کرده ایم و به شما اطلاعی در مورد املاک ثبت نشده نمی دهیم. همچنین وکلای مطمئن و قوی شرکت ما تمامی مراحل را در اولین فرصت برای شما انجام خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد