صدف نیوز

آخرین خبرها

صدف نیوز

آخرین خبرها

آهنگ سیروان خسروی به نام دوست دارم زندگی رو

متن آهنگ سیروان خسروی دوست دارم زندگی رو

!♬!یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه ثانیه های تو داره میره امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره

نم نم بارون میزنه به کوچه و خیابون یکی میخنده یکی غمگینه زندگی اینه همه قشنگیش همینه!♬!

خورشید و نورو ابرای دورو هرچی که تو زمین و آسمونه بهم انگیزه میده!♬!

رها کن دیروزو زندگی کن امروزو هر روز یه زندگی دوبارست یه شروع جدیده!♬!

دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو!♬!

خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمیشم چون دوست دارم زندگی رو!♬!

دوست دارم زندگی رو !♬!Musicdel | موزیکدل


چشماتو وا کن یه نگاه به خودت و دنیا کن اگه یه هدف تو دلت باشه میتونه کل دنیا تو دستای تو جا شه!♬!

جاده دنیا میسازه واست کابوس و رویا یکی بیداره و یکی خوابه راهتو مشخص کن این یه انتخابه!♬!

اگه ابرای سیاهو دیدی اگه از آینده ترسیدی پاشو و پرواز کن تو افق های پیش روت!♬!

نگو به سرنوشت میبازی تو بخوای فردا رو میسازی پس دستاتو ببر بالا و بگو!♬!

دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو!♬!

خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمیشم چون دوست دارم زندگی رو!♬!

دوست دارم زندگی رو !♬!

دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو!♬!

خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمیشم چون دوست دارم زندگی رو!♬!

دوست دارم زندگی رو!♬!


 آهنگ سیروان خسروی به نام دوست دارم زندگی رو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد