صدف نیوز

آخرین خبرها

صدف نیوز

آخرین خبرها

دوره پاکسازی صورت در تهران فاطمه حبشی

مراقبت از صورت چیست و چگونه انجام می شود؟

سطح پوست با سلول های مرده یا لایه شاخی پوشیده شده است. این سلول ها در بالاترین لایه پوست قرار دارند. نقش سلول های مرده محافظت از پوست است و باید گفت که این سلول ها از بدن در برابر عوامل مضر خارجی محافظت می کنند. به طور معمول، بدن حدود یک بار در ماه کراتینوسیت ها را به طور کامل حذف می کند و آنها را با سلول های جدید جایگزین می کند. به همین دلیل این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و التهاب پوست را کاهش می دهند. با از بین بردن این سلول ها پوستی شفاف خواهید داشت.

درمان صورت یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می شود. به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک پوست و مو می شوید تا زمانی که خارج می شوید، تنها 1 ساعت طول می کشد تا به پوستی درخشان و جوان تر برسید.

صورت یکی از روش های جدید جوانسازی پوست همراه با ابزارهای مختلف است. صورت کاملا غیر تهاجمی است و به همین دلیل در حال حاضر بسیاری این روش درمانی و زیباسازی را به سایر روش های تهاجمی ترجیح می دهند.

نکته خاص در مورد این روش درمانی این است که تنها در یک ساعت می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سر سیاه یا کومدون را از بین ببرد. به همین دلیل است که به عنوان یک عالی استفاده می شود و مراقبت از بدن را در سراسر جهان نشان می دهد.

فواید برای پوست صورت

در یک جلسه به چندین هدف درمانی و مراقبت از پوست دست خواهید یافت.

پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد

ماساژ صورت باعث ایجاد احساس آرامش و کاهش استرس می شود.

بازسازی، کاهش چین و چروک، شادابی و درخشندگی پوست

آسیب های پوستی را از بین می برد و گردش خون را بهبود می بخشد

دانه های سر سیاه، سر سفید و منافذ باز را از بین ببرید

سفت کننده و سفت کننده پوست

درمان زخم، سیاهی و تورم زیر چشم

رنگ پوست نرم و صاف

صورت برای سم زدایی پوست

اقدامات صورت و پاکسازی پوست

لازم به ذکر است که قبل از شروع این مراحل، بدهکار سوالاتی در مورد نوع پوست، رژیم غذایی و سبک زندگی شما می پرسد که بر وضعیت پوست شما تأثیر می گذارد. این سوالات می تواند بر جزئیات معمولی رویه های صورت تاثیر بگذارد. پله های جلو را به ترتیب زیر در نظر می گیریم.

پاک کننده پوست: در این مرحله از پاک کننده مخصوصی استفاده می شود که مناسب نوع پوست هر فرد است. این پاک کننده پوست به صورت موضعی با پنبه یا اسفنج مخصوص و شستشوی صورت استفاده می شود. علاوه بر این، در این مرحله، مشکلات پوستی فردی مانند آکنه زیر جلدی، جوش های سرسیاه، آفتاب سوختگی یا چین و چروک های قدیمی برای مرحله بعدی بررسی می شود.

بخار دادن: این مرحله برای تمیز کردن عمیق و از بین بردن پوست طراحی شده است. در طول گرما، منافذ پوست باز شده و برای سایر فرآیندهای صورت آماده می‌شوند، همچنین کومدون‌های تیره و آکنه‌های زیر پوستی برای آزاد شدن آماده می‌شوند. گرما در عین حال آرامش خوبی را برای فرد و پوست صورتش به ارمغان می آورد.

لایه برداری: حالا نوبت به پوست آماده شده با بخار رسیده است که توسط دستگاه لایه بردار مخصوص و مواد مخصوص این کار لایه برداری شود. آنچه در این مرحله از پوست برداشته می شود سلول های سطح صورت هستند که برای ایجاد مخملی و صافی پوست برداشته می شوند.

استخراج: در این مرحله پوست بسیار عمیق تمیز می شود. به این ترتیب کومدون ها و جوش های سیاه زیر پوست کاملا آماده شده فیلتر شده و هرگونه ناخالصی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند.

ماساژ صورت: حالا پوست تمیز شده باید دوباره شل شود. ماساژ با کرم ها و روغن های مخصوص و به گونه ای انجام می شود که جریان خون را در صورت افزایش می دهد. در ضمن روش این ماساژ کاهش چین و چروک های ناشی از افزایش سن می باشد.

ماسک صورت: در این مرحله انتخاب و استفاده از ماسک با توجه به پوست هر فرد و مشکلاتی که ممکن است داشته باشد انجام می شود.

در نهایت متخصص صورت از تونر، مرطوب کننده و ضدآفتاب صورت روی پوست فرد استفاده می کند.


منبع: دوره پاکسازی صورت در تهران دکتر فاطمه حبشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد