صدف نیوز

آخرین خبرها

صدف نیوز

آخرین خبرها

آرم چیست و برند چه کاری انجام می دهد؟

گوش دادن به کلمه & amp ؛ quot ؛ آرم & amp ؛ quot ؛ این سوال در نظر دارد که آرم چیست. طراحی آرم چگونه است؟ روند ساخت چیست؟ کدام اصول طراحی شده اند و هدف چیست؟


برای سفارش طراحی سایت با فریلنس پروژه تماس بگیرید.

اما این نماد کوچک می تواند خیلی بیشتر از این باشد! یک آرم خوب سنگ بنای مارک شما است. این آرم به مشتریان کمک می کند تا درک کنند که شما چه کاری انجام می دهید ، چه کسی هستید و از چه چیزی قدردانی می کنید. بنابراین ما همیشه می گوییم که این علامت کوچک مسئولیت بزرگی دارد.


آرم دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟

علاوه بر ظاهری زیبا که از همه آرم ها انتظار داریم ، عملکردهای مختلفی وجود دارد که یک آرم برای این مارک دارند.


در اینجا مروری بر مهمترین کارکردها ارائه شده است.


آرم شما را از رقبا جدا می کند.

ابتدایی ترین عملکرد یک آرم این است که به تجارت خود یک برند منحصر به فرد ارائه دهید که شما را از سایر مشاغل متمایز می کند.


این امر به ویژه در صورتی که شغل شما در رقابت باشد بسیار مهم است. قبل از طراحی یک آرم برای تجارت خود ، باید به دنبال نمای آرم رقبای خود باشید تا موقعیت و موقعیت مکانی خود را در این مسابقه بدست آورید.


با این حال ، به یاد داشته باشید که مشتریان بالقوه نمی خواهند غیرمعمول از آنچه شما مارک خود را درک نمی کنید ، باشند.

برای طراحی لوگو حرفه ای کلیک کنید.

آرم اطلاعات اساسی در مورد تجارت شما را مشخص می کند.

یک آرم خوب اطلاعات مهمی را در مورد تجارت خود به مشتریان ارائه می دهد: می توانید بخش خود ، خدماتی را که ارائه می دهید ، جامعه هدف و ارزش های برند را به اشتراک بگذارید.


به عنوان مثال ، یک شرکت می تواند از مدارها یا اجزای رایانه ای در آرم استفاده کند تا نشان دهد که در صنعت نرم افزار کار می کند. یا بسته به هدف می تواند از یک رنگ خاص برای برقراری ارتباط استفاده کند. حتی می تواند از یک سبک فونت زیبا و زیبا برای تأکید بر عملکرد لوکس خود استفاده کند.


این آرم شناخت این برند را فراهم می کند.

آرم ها همچنین یک اثر بصری دارند که به شما یادآوری می کند که برای مشتریان خود وجود دارد!


در فرد دیگر ، آرم ها می توانند ارتباط تصویری قوی با یک شرکت ایجاد کنند. این رابطه به مشتریان کمک می کند تا از برند شما محافظت کنند. به مارک هایی مانند Nike یا McDonald & amp ؛#39 فکر کنید. این آرم به حدی در دسترس است که می توان آنها را بلافاصله بدون اتصال تعریف کرد. جای تعجب نیست که آرم ها مرکز هویت این برند هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد